reklama

Sen

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Keď mi večer sníček pozatvára očká,

sníva sa mi krásna o Tebe rozprávočka.

Si v ňom nočná víla, krajšia sťa z ruže kvet

a nie je druhej takej bych´ prezrel celý svet.

Viem, že nie som hoden tej ruže lupeň mať,

no moju večnú nádej nemôže nikto vziať.

Nechoď preč víla, nechaj ma ešte žiť,

bo ja sa neviem Tvojou krásou nasýtiť.

I keď ma vzbudíš, nenecháš večne spať,

no v srdci mojom vždy budeš miesto mať.

Moje malé srdce horký plač postihol,

ľutujem, že sám som Ti to povedať nestihol.

Vždy budem s láskou na Teba spomínať,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a Tvojmu srdcu vždy túžiť úctu vzdať.

Navždy mi v mysli zotrvá Tvojich vecí pár,

prečistá duša, anjelsky nežná tvár.

Nezídi z cesty nezablúď v nočných tmách,

bo by som mal veľký o Teba víla strach.

I keď srdce Tvoje nebudem nikdy mať,

no moju nádej mi nesmie nikto vziať.

Bol by som Ti ruží natrhal celý sad,

vedz, že Ťa budem vždycky mať pevne veľmi rád.

Obrázok blogu
Michal Tichý

Michal Tichý

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

katolícky kňaz Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu